Start » Akcje » Zakaz Pedałowania

Zakaz Pedałowania

Logo akcji “Zakaz pedałowania” zostało zaprojektowane podczas spotkania europejskich nacjonalistów, do jakiego doszło na Międzynarodowym Obozie Trzeciej Pozycji “Krzyż i Miecz” w roku 2002. Kampania “Zakaz pedałowania” to między innymi akcje ulotkowe, plakatowe, wlepkowe, grafitti, a przede wszystkim akcje bezpośrednie w formie manifestacji, m.in. przeciwko tzw. paradom równości. Dużą popularność tej akcji przyniosła emisja filmów emitowanych w państwowej telewizji na okoliczność wyborów. Logo akcji zyskało ogromną popularność w społeczeństwie, szczególnie wśród ludzi młodych bez względu na opcję polityczną, stając się częścią kultury masowej.

Celem kampanii jest zmobilizowanie Polaków do przeciwstawienia się promocji dewiacji homoseksualnej i ustanowienia jej publiczną normą. NOP zachęca do publicznej debaty nad sposobami i zasadami objęcia aberrantów powszechną opieka zdrowotną – aż do pełnego ich uleczenia.

„Zakaz Pedałowania” jest objęty zasadami prawa autorskiego, stanowi własność intelektualną i majątkową Narodowego Odrodzenia Polski.

W roku 2004, na wniosek szefowej KRRiT, Danuty Waniek, Prokuratura Rejonowa Wrocław-Krzyki prowadziła postępowanie mające ustalić, czy „Zakaz Pedałowania” narusza polskie normy prawne. Postępowanie umorzono w grudniu 2004 r z powodu niestwierdzenia przestępstwa.

W październiku 2011 r., po dwuletnich przepychankach prawnych (w tym przed Trybunałem Konstytucyjnym) , Sąd Okręgowy w Warszawie wpisał „Zakaz Pedałowania” do ewidencji partii politycznych, jako oficjalne logo Narodowego Odrodzenia Polski. Decyzja sądu wywołała oburzenie wykorzystujących homoseksualistów środowisk lewicowo-liberalnych oraz części tzw prawicy.

Symbol "Zakaz Pedałowania" jest własnością Narodowego Odrodzenia Polski

Dodaj do:
  • Facebook
  • Wykop
  • Twitter
  • Gwar
  • PDF
  • Print
  • email

Podobne teksty

TagiTagi: ,